rövidhír, Sportmarketing, UEFA — 2012/02/22 at 08:00

Figyelemfelkeltő kampány Ukrajnában

by

A közelgő labdarúgó Európa-bajnokság apropójából keleti szomszédunkra egyre nagyobb figyelem szegeződik. Ezúttal egy ambient kampány keretein belül próbálják megszólítani az embereket.

Az Európa-bajnokságig már csupán pár hónapot kell várni, így a készülődés már a célegyenesbe érkezett. Az ukrán és természetesen a lengyel szervezők már remélhetőleg az utolsó simításokat végzik a rendező városokban. Az infrastrukturális fejlesztések, és a rengeteg számú turista kiváló lehetőség a rendező országoknak az imázsépítésre.

Azonban Ukrajnában eme bizonyos imázsépítés gátakba ütközhet, mivel a versenyszféra részvevői mellett a civil szervezetek is hallatják hangjukat. Egy német nonprofit szervezet, a PETA [People for the Ethical Treatment of Animals] Germany még június előtt próbálja az emberek figyelmét egy komoly probléma felé terelni.

Ukrajnában számos kóbor kutya és macska található az utcákon, s a “turistáknak kedvező környezet” érdekében a városokban megkezdték ezen állatok megölését. Kijev utcáiról már több, mint 20 ezer kutyát tüntettek el kegyetlen módon. Az állatvédők tiltakozással fejezik ki együttérzésüket a hontalan állatok iránt, és kampányok, illetve tüntetések segítségével hívják fel a figyelmet az égető problémára. A siker érdekében több, neves német labdarúgó is kiállt az állatok védelme mellett és felemelte hangját az ukránok “módszerei” ellen.

A kampányhoz egy vírusvideót is készítettet a szervezet, melyben egy kreatív ambient ötlettel kísérli meg a problémát kihangsúlyozni és ezáltal közvetett segítséget nyújtani az állatoknak.

Forrás: adsoftheworld.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Gyerekrajzok díszítik a magyar terepmotoros egyedi mezét

Horváth Lajos, népszerű nevén Laller, a tereprallye sportág motorversenyzője érdekes kampánnyal állt elő a 2012-es szezonra: gyerekrajzokat fog magán viselni...

Close