labdarúgás, rövidhír, Sportmarketing — 2012/02/08 at 08:18

Kassai Viktor lett a Gillette hazai márkanagykövete

by

A Gillette legújabb borotvája, a Fusion ProGlide magyarországi bemutatására Kassai Viktor FIFA kerettag játékvezetőt választotta a termék reklámarcának.

A Gillette Fusion ProGlide bemutatójának alkalmából Kassai Viktor nemzetközi labdarúgó-játékvezetőt választották a márka hazai nagykövetének, aki az idei lengyel-ukrán közös rendezésű Európa Bajnokságon is képviseli Magyarországot. Az új Gillette Fusion ProGlide borotva a Gillette történetének legfejlettebb technológiájával készült, melynek alapja a már ismert Gillette Fusion, továbbfejlesztve hét újítással.

„Nagy örömmel fogadtam el a Gillette Fusion ProGlide felkérését, mivel tudom, hogy a Gillette mindig olyan nagykövetet választ termékeinek, akik magas szintet értek el a sportéletben. Mindig nagy figyelmet fordítok rá, hogy a meccseken ne csak jól felkészült, de jól ápolt is legyek. A borotválkozás mindennapos rutin számomra, fontos, hogy gyors és kényelmes legyen, ezért használom szívesen én is a Gillette Fusion ProGlide borotvát” – nyilatkozta Kassai Viktor a Gillette ProGlide felkérésével kapcsolatban.

Kassai Viktor 1999 óta vezet NB I-es mérkőzéseket, 2003 óta pedig a nemzetközi porondon is szerepel. Nevéhez fűződik többek között a 2008-as olimpiai döntő dirigálása és a 2011-es Bajnokok Ligája döntő levezénylése. A labdarúgás történetével és statisztikájával foglalkozó szervezet, az IFFHS szavazásán 2011-ben az év legjobb játékvezetőjének választották.

sportsmarketing.hu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

A kibertér érinthetetlen óriásai

2010 augusztusában az aktív Facebook felhasználók száma elérte az 500 millió főt szerte a világon. Ez nem csupán a vállalat...

Close