Az amerikai központú, multinacionális vállalat, sportolási lehetőséget teremt fiatalok számára világszerte. Ennek véghezvitelére brit sportolókat kértek fel.
A Procter & Gamble [P & G] a Nemzetközi Olimpiai Bizottsággal [NOB] karöltve egy széles körű, kiterjedt kezdeményezés megvalósítását tűzte ki céljául. A cég lehetőséget teremt gyerekek számára, hogy gyakorolják választott sportágukat. Ezt megfelelő infrastruktúra létrehozásával és képzéssel teremtik elő. A P & G 5 millió dollárral szeretné megnövelni idén a programra jutó összeget, amit adományokból és egyes vezető márkák [Gillette, Pantene, Tide, Pampers] eladásából befolyt pénz egy részével fedezne.
A gyerekek sportolását támogató „hadjáratot” beleépítik a P & G londoni játékokra szánt „Thank You Mom” kampányba is, ami az anyukák mindennapi életének javítását tűzte ki célul. A kampány egyaránt lehetőséget biztosít a sportoló, a versenyeken résztvevő édesanyák számára is, hogy láthassák gyermekeiket az olimpiai versenyek alatt.
A vállalat jó kapcsolatot ápol a NOB-bal, hiszen az idei ötkarikás játékok egyik kiemelt, úgynevezett TOP – szponzora is. A NOB megkülönböztetett figyelmet szán a TOP – szponzornak, hisz, ezen vállalatok, beleértve a Procter & Gamblet is, a legnagyobb szponzorációs összegekkel támogatják a londoni eseményt, ami körülbelül az összbevétel 30-35 százalékának felel meg. Ezen felül a cég több mint 150 sportoló szponzorálását is magáénak mondhatja. A vállalat már 11 neves brit sportolót meg is nevezett, beleértve Jessica Ennist, Paula Radcliffet és Ben Rushgrovet, akik a márka nagykövetei lesznek és képviselik a céget.
Forrás: www.brandrepublic.com