A modern kommunikációs csatornák használata kulcsfontosságú a spanyol sztárklub marketing stratégiájában. Tapasztalataik megosztása és új ismeretek szerzése céljából csatlakoztak a nemzetközi Mobile Marketing Association szervezethez.
A labdarúgás legerősebb márkái közé tartozó Real Madrid több sikeres mobilmarketing kampányt tudhat maga mögött. Ilyen például a Real Madrid Fantasy Manager közösségi játék, vagy a MyMadrid mobilközösség, amely telefontípustól függetlenül alakít ki interaktív kapcsolatot a szurkolókkal.
A klub csatlakozva a Mobile Marketing Association [MMA] szervezethez, saját tapasztalatait és szakmai tudását viszi a nemzetközi mobilmarketing közösségbe, cserébe pedig szeretné bővíteni ismereteit a dinamikusan fejlődő kommunikációs formával kapcsolatban a tagság révén. Ezen kívül a Real Madrid részt vesz az MMA küldetésének megvalósításában is, amely a mobilmarketinget a marketing mix nélkülözhetetlen elemévé kívánja emelni. Az MMA a célja megvalósítása érdekében promóciókat, oktatásokat, valamint kutatásokat szervez.
Az MMA egy globális non-profit társulás több mint 750 taggal, amelyek a mobilmédia teljes területét lefedik. A szervezet székhelye az Egyesült Államokban található, de regionális központokat működtet Európában, Afrikában, a Közel-Keleten és Dél-Amerikában is.
Forrás: worldfootballinsider.com
1 hozzászólás
Azért a Real Madridnál tudnak valamit, az egyik leginkább élenjáró vállalkozás a sport terén és nem csak az eredményekben.