A nagy szavak mit sem érnek tényleges tettek nélkül. A brit márka hathatós lépéseket tett a szegény sorsú sportolók sikereinek előteremtéséért.
Mielőtt az 1934 és 1936 között egymást követő három alkalommal Frederick John Perry megnyerte a Wimbledont és elsőként szerepelt a férfi teniszezők világranglistáján, 1929-ben 18 évesen egy asztalitenisz világbajnoki címet is begyűjtött a relikviái közé. A britek nagy büszkeséggel tekintenek vissza a tehetséges sportolóra, hisz pályafutása során mind a négy Grand Slam tornát sikerült megnyernie. Sokszínűségét mutatja, hogy 1952-ben útjára indította – René Lacoste által inspirálva – saját márkáját, a Fred Perryt. A cég igen kedvelt és minőségi termékeket gyártó márkává nőtte ki magát az idők folyamán. Jelenleg egy japán tulajdonú vállalat tulajdonában áll.
Perry, alacsonyabb osztályból való származását a cég a mai napig nem felejtette el, így tudatos szponzorálási stratégiájukba jól beleillik az Urban Cup asztalitenisz bajnokság támogatása is. A verseny, olyan munkásosztálybeli gyerekeknek ad lehetőséget, akik az asztalitenisz szerelmesei és szívesen űzik ezt a sportágat.
A márka workshopok és iskolai nyílt napok segítségével próbálja elérni a szülőket és a gyerekeket egyaránt, amellett, hogy a Facebook segítségével az online aktivitásukat is mozgósították. Az esemény tetőpontja december 3-án lesz, amikor is kiderül, hogy a Fred Perry célkitűzései – miszerint, 120 000 kisiskolást szeretnének elérni a bajnoksággal – milyen sikerrel valósultak meg. Richard Martin, a vállalat marketingigazgatója szerint, az idei évben 5-10 százalékos növekedést várnak az eseménytől.
Forrás: psfk.com