Sportmarketing, többféle sportág — 2011/10/24 at 10:14

Sportmarketing Újragondolva Meetup a sport PR és branding témában

by

November 10-én második alkalommal kerül megrendezésre a Sportmarketing Újragondolva Meetup, amelynek témája ezúttal a sportszervezetek és a sportban érdekelt márkák PR tevékenysége és márkaépítési stratégiája.

Minden vállalat törekszik a márkateremtésre, mert az életerős márka a fogyasztók hűségét fejezi ki és piaci előnyöket biztosít. A vállalati szféra szereplői a brandinget hosszú ideje a marketingtevékenységük egyik meghatározó részének tekintik, csakúgy, mint a PR-t, amely a modern felfogás szerint jóval túlmutat a sajtókapcsolatokon. Az üzleti alapon működő sportszervezetek a sikeres gazdasági mintákat követve szintén komoly figyelmet fordítanak a brandingre és a PR-ra.

A meetupon kiderül, melyek a PR tevékenység és a márkaépítés elemei és ezeket hogyan integrálják a sportszervezetek, illetve a sportban érdekelt márkák a marketingstratégiájukba. Választ kapunk arra, hogy miért speciális a sport területe a branding szempontjából, és milyen kreatív lehetőségek léteznek a pozitív asszociáció kiváltására az egyéni sportolók, a csapatsportok, valamint a kereskedelmi márkák számára. Ezen kívül az interaktív rendezvényen bepillantást nyerünk piacvezető hazai gyakorlati megoldásokba is.

A sportolók, sportvezetők, sportmarketingesek, valamint a vállalati szféra marketingesei érdeklődésére számot tartó eseményen Rácz Felix (Felix Promotion Menedzseriroda), Várkonyi Ádám (Videoton FC), Büttl Krisztián (Red Bull), Hováth Vanda (Ringier Sport Network), Náray Vilmos (Live PR / Live Sport), Lóránt András (FIBA-licenszes sportmenedzser) és Jagodits Rómeó (Magyar Futballmarketing Műhely) fejtik ki véleményüket a témában. A sport branding különböző területeiről érkező szakemberek speciális tudása és egyéni tapasztalata alapján kerek képet kaphatunk a piac kulcskérdéseiről.

A féléves rendszerességgel jelentkező Sportmarketing Újragondolva Meetup formabontó kezdeményezés, amelynek célja, hogy friss ötletek generálásával és a szakmai kommunikáció elindításával megteremtse a sportmarketing rendszeres fórumát Magyarországon.

További részletek, jegyinformáció, regisztráció: http://sportsmarketing.hu/meetup1102/

KORÁBBI MEETUP
A májusi, a sport online/mobil marketing vonatkozásai témában tartott Sportmarketing Újragondolva Meetup beszámolóját, képeit és a DIGI Sport Reggeli Start műsorában lement beszélgetést megtekinthető ezen a linken.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Komoly büntetésekre számíthatnak az ambush marketinggel próbálkozók a londoni olimpián

Akár 20 ezer font pénzbüntetést is kaphatnak azok, akik megpróbálják kijátszani az olimpiai játékok szponzorait védő szabályokat.

Close