Érdekes a helyzet a New Orleans Hornets háza táján: a csapat az NBA tulajdonában van, amely egyelőre sikertelenül keresi a megfelelő vevőt, viszont két magas kategóriájú szponzorral is szerződést kötött az elmúlt időszakban.
A New Orleans Hornets tovább növelte szponzorai körét. Önmagában ez még nem lenne nagy szó egy NBA-csapattól, de úgy már mindenképpen érdekes, hogy a Hornets nem magánkézben van, hanem a liga tulajdonában. Az NBA más befektető hiányában 2010 decemberében vásárolta meg a pénzügyi gondokkal küzdő franchise-t és azóta sikertelenül keresi a megfelelő vevőt. Mindez azonban nem tántorítja el a szponzorokat, a közlemúltban két új, magas profilú szerződést is sikerült kötni.
Az energiaiparban érdekelt Entergy, valamint az olajipariból ismert Chevron egyaránt a Hornets „Crescent City Champion” szintű partnereihez csatlakozott, amely legalább hétszámjegyű dollárösszeg befizetését vonja maga után, viszont cserébe integrált marketing együttműködés jár és a klub teljes szponzorációs mixe használható. A Crescent City Champion kategóriában olyan cégek találhatók, mint a Cox Communications, a 7-Up és az Oschner Health System. Az Entergy-vel és a Chevronnal létrejött megállapodás segíthet a Hornets New Orleans-ban tartásában, amely egyezik az NBA szándékaival.
Az új szponzorok bejelentése a legjobbkor érkezett, a Hornets ugyanis éppen a 10 ezer szezonbérletes elérését célzó kampánya közepén tart, amely megalapozhatná a klub stabilitását a következő szezonra.
Forrás: nba.com