Egyórás promóciós filmet forgatott Cristiano Ronaldo a Castrol felkérésére. A motorolajakat gyártó cég az EDGE nevű új terméke bevezetését támogatja a „Tested to the Limit” kampánnyal, amelyben a futballsztár képességeinek határait feszegetik.
Egyórás különleges dokumentumfilmet forgatott Cristiano Ronaldo az egyik egyéni szponzorával, a Castrollal. A cselekmény nem a hagyományos életrajzi filmek vonalát követi, hanem a motorolajgyár promóciós elképzeléseihez igazodik. A felvételek során Cristiano Ronaldo képességeit, erejét és agilitását tesztelték, de nem a futballpályán, hanem egy modern madridi laboratóriumban sporttudósok által. A film elkészítéséhez a legújabb technológiákat alkalmazták, így szuperlassítások és 3D-s számítógépes grafikák [CGI] fokozzák a nézők élményét. Egy-egy interjú erejéig olyan edzőnagyságok is feltűnnek a produkcióban, mint Fabio Capello, vagy Arsene Wenger.
A film a Castrol új motorolaj márkájának, az EDGE-nek a bevezetését támogatja. Az EDGE a cég eddigi legtökéletesebb terméke, amelyet a végletekig teszteltek. A párhuzam érzékeltetése miatt vetették alá Cristiano Ronaldo teljesítményét is a legalaposabb tudományos vizsgálatoknak.
A „Castrol EDGE Presents Ronaldo Tested to the Limit” a Plum Pictures produkciója, míg a kampányt az M&C Saatchi Sport & Entertainment vezeti. A film globális bemutatójára szeptemberben Madridban, Cristiano Ronaldo egyesületének városában kerül sor, mielőtt műsorra tűznék az európai és ázsiai TV-csatornák a Castrol 15 legfontosabb célpiacán. A filmet kísérő PR eseményeken Cristiano Ronaldo a Castrol márkanagyköveteként vesz részt.
Forrás: castroledge.com/ronaldo