Különleges felületet talált a legújabb kampányában a hirdetéseinek a Betfair online fogadóiroda: az első számú brit női strandröplabda-páros bikinijének hátsóján helyeztek el QR-kódot, amely beolvasva a honlapjukra vezeti az okostelefonnal rendelkező felhasználókat.
A Betfair online fogadóiroda különleges felületet használ legújabb kampányában. Az első számú brit női strandröplabda-páros bikinijének hátsójára nyomtattak QR-kódot, amelyet, ha beszkennelnek az okostelefonnal rendelkező felhasználók, akkor a Betfair weboldalán kötnek ki.
Zara Dampney és Shauna Mullin az első strandröplabdázók, akik részt vesznek a kampányban. A legjobb brit páros ezen a héten a 2012-es londoni olimpia tesztversenyének számító rendezvényen, a Horse Guards Parade-en szerepel, remek lehetőséget nyújtva a Betfair számára az új marketingötletének kipróbálására.
A Betfair nyilatkozata szerint ez az első kampány, amelyben QR-kódot használnak sporthirdetések között, és ha erre határozták magukat, biztosak akartak lenni benne, hogy olyan helyre kerülnek, amiket sokszor fotóznak a nézők.
A női strandröplabda a jövő évi londoni olimpia egyik legnagyobb érdeklődésre számot tartó versenyszáma. Zara Dampney és Shauna Mullin a rendező jogán már biztos résztvevők, de mivel az ötkarikás játékokon tilos a szponzoráció, a Betfair hirdetésével ott nem találkozhatunk majd.
Forrás: adrenalin.blog.hu, marketingweek.co.uk
1 hozzászólás
Pingback: Assvertising | Sportsmarketing