Sportmarketing Újragondolva címmel május 26-án a magyar sportmárkák online kommunikációs jelenlétéről szóló meetupot szervezünk a Fogasházban. A rendezvényen hazai sportvezetők és vállalati szakemberek vitatják meg a rendelkezésre álló online felületek használatát, illetve a bennük rejlő interaktív lehetőségek alkalmazását.
A Sportmarketing Újragondolva Meetup azért jött létre, mert eddig hiányzott Magyarországról a sportmarketing szakmai fóruma. Az újszerű kezdeményezés célja a friss ötletek generálása és a szakmai kommunikáció elindítása. Az esemény hagyományteremtő, a későbbiekben rendszeresek lesznek a meetupok, amelyek során a tágabb értelemben vett sportmarketing és sportgazdaság témakörök – így a sportszponzoráció, sport PR, sportpolitika, sportrendezvény szervezés, sportmenedzsment, sportjog – kapnak teret.
A sorozat első részét képező rendezvényen kiderül, milyen online és mobilplatformok állnak a sportszervezetek, sportmárkák rendelkezésére és ezeket hogyan alkalmazzák a marketingstratégiájukban. Választ kapunk arra, hogy miért speciális a sport területe az online közösségen belül, milyen kreatív lehetőségek léteznek a sportmárkák számára, illetve, hogyan látják az online szakemberek a hazai sportpiac internetes, közösségi média és mobilkommunikációs aktivitását.
A sportolók, sportvezetők, sportmarketingesek, valamint a vállalati szféra marketingesei érdeklődésére számot tartó eseményen Nemcsik Balázs (Magyar Kézilabda Szövetség), Dr. Berkes Péter (BrandFestival / SE-TSK), Sz. Nagy Tamás (Ringier / Nemzeti Sport), Radisics Milán (Radex Media Group / Social Times), Bonyhádi Gábor (ReVISION Gerillamarketing), Türk István (iProspect / kirowksi) és Jagodits Rómeó (Magyar Futballmarketing Műhely) fejtik ki véleményüket a sport és az online világ kapcsolatáról.
További részletek, jegyinformáció, regisztráció: Sportmarketing Újragondolva meetup