rövidhír, Sport PR, UEFA — 2011/05/13 at 11:24

Saját arculatot kapnak az EURO 2012 műsorai

by

Az UEFA egy londoni ügynökséget kért fel, hogy elkészítse a jövő évi lengyel-ukrán közös rendezésű labdarúgó Európa-bajnokság közvetítéseinek arculatát.

Az Európai Labdarúgó Szövetség a Lambie-Nairn ügynökséget bízta meg dizájn tervezéssel a 2012-es labdarúgó Európa-bajnokság műsoraihoz. A szervezet célja az EURO 2012 márka megjelenésének kiterjesztése és a rivális szórakoztatóprogramok nézői figyelmének felkeltése.

A Lambie-Nairn ügynökség feladata a nyitó- és zárójelenetek, a reklámokat jelző képsorok, valamint a mérkőzések közbeni grafikák – eredmény, csapatfelállás, statisztikák, stb. – megalkotása. A dizájn az európai futballszurkolók szenvedélyét és dinamizmusát fogja hangsúlyozni. A munkához felhasználják a 2012-es kontinenstorna hivatalos logóját, amelyet a portugál Brandia Capital tervezett két évvel korábban.

„A labdarúgó Európa-bajnokság egy globális esemény, amelyet szurkolók millió követnek figyelemmel. Egy kreatív koncepciót szerettünk volna, amely jól illusztrálja azt a szenvedélyt és versengést, ugyanakkor az egységet is, amelyet a nemzeti válogatottak küzdelmei jelentenek” – nyilatkozta Peter Willems, az UEFA marketingvezetője.

Forrás: marketingmagazine.co.uk

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Rekordösszegű televíziós jogdíjat kapnak a Premier League klubok

Rekordösszegű televíziós jogdíjban részesülnek az angol Premier League csapatai az idei szezon után. A bajnokság utolsó helyezettje is minimum 37...

Close