Az NHL-ben szereplő Anaheim Ducks a mobilmarketinggel foglalkozó Txtstation céggel kötött megállapodást, hogy interaktív élményben részesítse a helyszíni szurkolókat a csapat mérkőzésein.
Az interaktív élő esemény- és mobilmarketingre specializálódott Txtstationt választotta hivatalos partneréül a jelenleg az NHL rájátszásában küzdő Anaheim Mighty Ducks, valamint a csapat hazai mérkőzéseinek otthont adó Honda Center. Az együttműködés keretében a szurkolóknak többek között lehetőségük nyílik valós idejű sms szavazásokban való részvételre, szöveges és képi üzenet küldésére a csarnok óriásképernyőire, vagy feliratkozni a klub, illetve a létesítmény – eredményekről, jegyvásárlási akciókról, illetve rendezvényekről szóló – sms értesítőire. A Txtstation a saját szabadalmaztatott technológiáját használja mindezek megvalósítására.
„Azért döntöttünk a Txtstation mellett, mert teljesen integrált 360 fokos platformmal, valamint HD minőségű grafikák óriási tárházával rendelkeznek, amely lehetővé teszi számunkra, hogy párbeszédet folytassunk a szurkolóinkkal” – nyilatkozta Adam Mendelsohn, az Anaheim Ducks és a Honda Center közös senior média és marketing menedzsere.
Az Anaheim Ducks 1993-ban jött létre, miután a városában székelő Walt Disney Company megkapta a jogot, hogy NHL csapatot alapítson. A Mighty Ducks of Anaheim néven indult klub létrehozását az akkoriban a mozivásznon is megjelenő „Kerge Kacsák” című családi film ihlette. Henry és Susan Samueli 2005-ben vásárolta meg a franchise-t a Walt Disney Company-től. A csapat eddigi története során idén hetedszer jutott be a rájátszásba, kétszer volt a Nyugati főcsoport győztese [2003-ban és 2007-ben], és egyszer szerezte meg a Stanley Kupát [2007-ben].
Forrás: txtstation.com