A labdarúgó klubok közül a világon elsőként a Liverpool tette mobiltelefonon keresztül is elérhetővé a teljes merchandising kínálatát. A minden tranzakcióra képes platformot a klub e-kereskedelmi szolgáltatásait biztosító partnere fejlesztette.
A Snow Valley fejlesztő cég segítségével a labdarúgásban világújdonságnak számító szolgáltatással lepte meg a szurkolóit az angol Liverpool. A klub webshopjának mobilra optimalizált változatát használva az okostelefonnal rendelkező rajongók a teljes merchandising kínálat közül válogathatnak, és a biztonságos fizetési módoknak köszönhetően azonnal meg is vásárolhatják, ami megtetszik nekik.
A mobil oldal a csapat honlapjához hasonló élményt kínál, a bank- és hitelkártyás fizetés már működik, a PayPal pedig rövid időn belül elérhető lesz az online és a mobil platformon egyaránt. A Liverpool internetes értékesítésért felelős vezetője hangsúlyozta, hogy az egyesület külön odafigyel a mobileszközökkel rendelkező szurkolók bevonására, így a mobilon elérhető tartalom hamarosan tovább bővül, többek között jegyvásárlási lehetőséggel.
„Folyamatosan változik annak a módja, ahogyan vásárolunk. Elég csak a mobilon vagy Facebookon keresztüli, valamint az online tranzakciók erős növekedésére pillantanunk, hogy erről meggyőződhessünk. Ezek a csatornák mind kitűnő bővülési lehetőséget jelentenek a kereskedelem számára, de titok nyitja, hogy mindegyik csatornát egy szélesebb stratégia részeként kezeljük, ne egyedi, a piachoz vezető taktikai útvonalként” – nyilatkozta Sarah Lynch, a Snow Valley fejlesztési igazgatója.
A Liverpool Mobile Zone a MUSE elnevezésű e-kereskedelmi felületet használja, amely a Snow Valley terméke. A MUSE szerkesztői oldalról könnyen fenntartható, frissíthető rendszer, ugyanakkor rendkívül felhasználóbarát is.
Forrás: snowpatrol.snowvalley.com