amerikaifutball, rövidhír, Sportmarketing — 2011/02/08 at 14:22

Nézettségi rekordot döntött a Super Bowl az USA-ban

by

A Super Bowl egymás után a második évben állított fel rekord nézettséget az Egyesült Államokban. 111 millióan nézték a Fox csatornán a Green Bay Packers – Pittsburgh Steelers összecsapást.

A tavalyi NFL nagydöntő egy 1983-ban felállított csúcsot adott át a múltnak. A rendkívüli népszerűségnek örvendő háborús vígjáték-sorozat, a M.A.S.H. befejező része 106 millió embert ültetett a készülékek elé. Ezt szárnyalta túl fél millió nézővel a 2010-es Super Bowl, míg a – magyar időszámítás szerint – hétfő hajnalban véget ért idei Super Bowl-t ennél is többen, 111 millióan kísérték figyelemmel.

A Super Bowl 2011 hivatalos logója
A Nielsen adatai szerint azok száma, akik legalább a mérkőzés egy részét látták 162,9 millióra tehető, amely 10 millióval több az egy évvel korábban regisztráltnál. A műsor 71 százalékos share-t produkált, vagyis a Super Bowl ideje alatt televíziót nézők több mint kétharmada a meccsre volt kíváncsi.

Super Bowl XLV
Egy másik társaság, a TiVo mérése szerint a döntő legnézettebb pillanata a Pittsburgh irányítójának, Ben Roethlisbergernek az utolsó, sikertelen passza volt, amellyel tulajdonképpen az összecsapást eldőlt a Green Bay javára.
A digitális műsorrögzítésre alkalmas készülékekkel rendelkezők, átlagosan 145-ször állították meg a programot, vagy tekertek bele a Super Bowl során.

Forrás: msn.foxsports.com

2 Comments

  1. Pingback: Super Bowl 2011 reklámspotok | Sportsmarketing

  2. Pingback: Mini reklámfesztivál a Super Bowl keretében | Sportsmarketing

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Az Otto Bock csak a paralimpiát támogatja

A Londoni Olimpia Rendezőbizottsága [LOCOG] bejelentése szerint a művégtagokat és kerekesszékeket gyártó Otto Bock a második olyan vállalat, amelyik a...

Close