A kézilabda Bajnokok Ligájának prémium szponzori köre az Uniqával bővült. Az osztrák biztosítótársaság a férfi és a női versenysorozattal is együttműködik Európa legrangosabb klubszintű kézilabdájában.
Az Uniqa csoport számára nem ismeretlen a kézilabda világa, az elmúlt hét évben az Európai Kézilabda Szövetség [EHF] partnereként már a Bajnokok Ligája különleges atmoszférájába is belekóstolhatott.
A magasabb szponzori kategóriába lépve a 2010/2011-es szezonban az Uniqa az eddiginél hangsúlyosabb megjelenést kap a sorozatban, márkájuk vizuális elemei megjelennek a pályákon, a csarnokok hirdetési felületein, valamint a Bajnokok Ligája hivatalos honlapján. Az Uniqa a figyelmét elsősorban a kelet-európai régióra kívánja fókuszálni.
„Az Uniqa Európa 21 országában aktív szereplője a pénzügyi szolgáltatások piacának. Nagyon sok helyen ezek közül az országok közül a kézilabda komoly tradíciókkal rendelkező, népszerű sportág. Szeretnénk kihasználni a Bajnokok Ligája nyújtotta előnyöket, és a játék kedvező megítéléséből származó pozitív asszociációt az Uniqa márka javára fordítani” – nyilatkozta Carl Gabriel, az Uniqa marketing igazgatója.
A Bajnokok Ligája és a kézilabda növekvő erejét mutatja, hogy október elején az EHF az MHz Networks, Washington körzetében működő amerikai televízió-csatornával kötött szerződést a férfi versenysorozat „Match of the Week” programjának közvetítésére, 33 millió háztartásba juttatva el a sportágat a tengerentúlon.
Az EHF-hez kapcsolódó magyar vonatkozású hír, hogy a szövetség a Bajnokok Ligája főszponzorával, a Velux-szal közösen 10 ezer euró segélyt ajánlott fel a Veszprém megyei iszap-katasztrófa károsultjainak, amelyet október 9-én az MKB Veszprém – Montpellier BL találkozó előtt adott át.
Forrás: eurohandball.com