Az Egyesült Államokban a vezeték nélküli internet technológia és a sportmérkőzések látogatásának kultúrája egyaránt fejlett. A két terület találkozásának köszönhető, hogy FanGo, illetve a Mangia olyan mobilalkalmazásokat fejlesztettek ki, amelyek fokozzák meccsnapi élményünket: használatukkal leadhatjuk étel-ital, esetleg merchandise rendelésünket a stadion, vagy sportcsarnok büféjének, és a székünkhöz hozzák, amit kértünk.
Zsúfolt stadionokban, sportcsarnokokban a meccsnézés gyakran sok frusztrációval jár együtt. Nemcsak azért, mert sokszor kell hosszú sorokban vesztegelnünk, de emiatt még a lényegről is lemaradunk. Ráadásul a tömött lelátón nem könnyű visszajutni a helyünkre a büfében vásárolt frissítőkkel, vagy az ajándékboltban beszerzett ereklyékkel.
A FanGo, illetve a Mangia mobilalkalmazásaikkal szeretnék biztosítani, hogy az élő sportesemény minden szurkoló számára minél pozitívabb élmény legyen. Az alkalmazások interfésze kezelő-barát, egyszerűen csak be kell jelölni, milyen ételt, italt, vagy ajándéktárgyat szeretnénk, valamint meg kell adni a székünk számát. Az alkalmazásokon keresztül a számlánkat is rendezhetjük, ami után kényelmesen, a helyünkön várhatjuk, hogy a személyzet kihozza rendelésünket.
Sajnos nem valószínű, hogy a tengerentúlon egyre népszerűbb szolgáltatás hamarosan hazánkban is elterjedjen, mert egyrészt nem adottak a technikai feltételek a stadionokban, másrészt hiányzik a tömeges szurkolóbázis, amely miatt érdemes lenne a fejlesztés bevezetése.
Forrás: techcrunch.com