Új névszponzora van a magyar első osztályú labdarúgó bajnokságnak, miután a Magyar Labdarúgó Szövetség megállapodott az OTP érdekeltségébe tartozó Monicomp Kereskedelmi és Szolgáltató Zrt.-vel. A szerződés értelmében a már megkezdett 2010-2011-es idény Monicomp Liga néven fut tovább.
„A Monicomp Zrt. azért döntött a szponzoráció mellett, mert üzleti alapon, de a közösségért felelős vállalatként ily módon is növelni kívánja ismertségét és presztízsét. A vállalat egyben példát is kíván adni az üzleti szféra szereplőinek, hogy minél szélesebb körben vegyenek részt a labdarúgás támogatásában” – olvasható az Magyar Labdarúgó Szövetség közleményében, amely egybecseng az OTP elnök-vezérigazgató és MLSZ elnök Csányi Sándor által hangoztatott, a magyar futballt magasabbra pozícionálni kívánó új piaci felfogással.
A szerződés pénzügyi részleteit nem hozták nyilvánosságra, de azt tudni lehet, hogy az MLSZ bajnokság színvonalának emelése érdekében a Monicomp által befektetett összeg egészét szétosztja a klubok között.
Az OTP Bank tulajdonában álló társaságról szinte csak azokra az információkra lehet támaszkodni, amelyek a közleményekben szerepelnek, mert a hat cég összeolvadásával létrejött cég honlapja még csak most készül. Ami biztos, a Monicomp a B2B piac meghatározó szereplője, tevékenységi köre felöleli az informatikai, logisztikai és nyomdai szolgáltatást, az üzemeltetéstől a fejlesztésen át egészen az eszközbeszerzésig, kereskedelemig. A 3,1 milliárd forint saját tőkéjű vállalat célja, hogy a tapasztalatok, a tudás és a szinergiák kihasználásával további ágazatok, így a kereskedelem szereplőit is üzletei partnerei körébe vonja.
Forrás: mlsz.hu