Party City, az Egyesült Államok legnagyobb buli kellékeket forgalmazó kereskedelmi lánca, az NFL-ben szereplő New York Giants-el kötött multimédia-marketing megállapodást, amely merchandisingot, nyereményjátékokat, stadionbeli hirdetéseket és mérkőzés körüli promóciókat foglal magában.
A Party City és a New York Giants szponzori együttműködésük keretében egyszerre több kommunikációs csatornát érintő marketingstratégiát dolgoztak ki. A kampány egyik legizgalmasabb eleme a „Party City Home Game Experience” névre keresztelt nyereményjáték, amely során a buliszervíz 275 pár VIP belépőt sorsol ki a Giants hazai meccseire a 2010-es szezon során. Ahhoz, hogy a szurkolók megnyerhessék a különleges élményt garantáló, 800 dollár értékű exkluzív jegycsomagokat, el kell látogatniuk valamelyik new yorki, new jersey-i, vagy connecticuti Party City üzletbe, hogy megleljék azt a kódot, amit sms-ben kell beküldeniük a sorsoláson való részvételhez.
„Nagyon örülünk, hogy egy ilyen neves NFL csapat lett a partnerünk. Cégünk szponzorációja hatalmas lehetőséget ad számunkra, hogy az amerikai futball szenvedélyes rajongóit kiszolgáljuk” – nyilatkozta Lisa Laube, a Party City elnöke.
A Party City kiemelt megjelenést kap a Giants hazai pályáján, a híres New Meadowlands stadionban, mérkőzés előtti és utáni promóciós lehetőségekkel, valamint a csapat vizuális grafikai elemeivel ellátott party kellékek kollekcióját dobta piacra. Ez utóbbiban a műanyag tányéroktól és étkészlettől kezdve az asztalterítőn át a jégtartó vödörig minden megtalálható, ami egy otthoni meccsnézéssel egybekötött bulihoz kell.
Forrás: prlog.org