kerékpár, rövidhír, Sportmarketing — 2010/09/29 at 12:28

Kreatív Livestrong promóció a Facebookon

by

A hétszeres Tour De France győztes Lance Armstrong alapítványa, a Livestrong Foundation nagyszabású Facebook akcióba kezdett, hogy a hétvégén 100 ezer dollárt gyűjtsön össze a rákbetegek gyógyítására a Livestrong Day keretében.

Ha az ismerőseid Facebook profilképén egy nagy sárga 28-as számot látsz feltűnni, ne aggódj, nem valamilyen szektához csatlakoztak, hanem részt vesznek a Livestrong alapítvány megmozdulásában.
A RadioShack – Lance Armstrong kerékpáros csapatának névadó szponzora – szombaton 1 dollárt fog adományozni a Livestrong Foundations-nek minden személy után, aki a promóció keretében frissíti profilképét a Facebookon vagy a Twitteren, hogy segítse 28 millió ember küzdelmét a rákbetegség ellen.
Az akcióban való részvételhez nem kell mást tenni, mint ellátogatni a RadioShack Facebook oldalára és ott a „Team 28” fülre kattintani. Ha megengedjük, hogy az alkalmazás hozzáférjen az adatainkhoz, akkor feltünteti a 28-as számot a profilképünkön. Ezután már csak a frissített fotót kell beállítani profilképnek és kész is vagyunk.
Ahogyan a rajongók világszerte feltüntetik a 28-ast a profiljukon, képük megjelenik Lance Armstrong digitális mozaikján a new yorki Times Squarenen. Az online felhasználók ráközelíthetnek a mozaikra és megkereshetik, bejelölhetik magukat, vagy ismerőseiket, és megoszthatják a mozaikot a követőikkel.
A kampány célja, hogy 28 ezer jelölést szerezzen október 2-án a Livestrong Day-en, valamint 100 ezer dollárt gyűjtsön össze 24 órán belül.
A Livestrong alapítványról többet megtudhat itt.

RadioShack promóció a Facebookon

Forrás: radioshack.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Tisztességtelen ajánlat

25 millió dollár értékű szponzori szerződést utasított vissza a világ egyik legjobb női golfozója, Yani Tseng. A meg nem nevezett...

Close