A világ egyik legismertebb sportcsarnoka és a világ egyik legrégebbi pénzügyi szervezete bejelentette minden idők legnagyobb léptékű névadó partneri együttműködését.
A New York Knicks [NBA] és New York Rangers [NHL] csapatoknak otthonául szolgáló, valamint első rangú kulturális eseményeket vendégül látó, 20 ezer ülőhelyes Madison Square Garden [MSG] jeleng 800 millió dolláros teljes belső átalakításon megy át, mely várhatóan 2013-ban lesz kész. A legismertebb sportcsarnokok között számon tartott sorolt intézmény megújulása már eddig is olyan márkák partnerségét hozta, mint a Coca-Cola, a Delta Air Lines, vagy az Anheuser-Busch.
Hozzájuk csatlakozott a JP Morgan Chase, amely sajtóértesülések szerint tíz évre szóló, 300 millió dollár értékű névadói szerződést kötött az MSG-vel. Fontos megjegyezni, hogy a névadói jog nem az épületre, hanem épületen belüli területekre vonatkozik, valamint média és egyéb marketing jogok tartoznak hozzá.
A 7th Avenue felőli bejáratot, ahol egy új televíziós közvetítői terület és számos kereskedelmi egység kap helyet Chase Square-nek nevezik ezentúl, kettő darab különleges élményt biztosító speciális függőlelátót Chase Bridge-nek kereszteltek, valamint a rendezvények előtti és utáni kikapcsolódásra szolgáló exkluzív lounge-ot szintén JP Morgan neve fémjelzi a jövőben.
A multi-platform együttműködés lehetővé teszi, hogy a pénzügyi szervezet márkája kiemelt megjelenést kapjon az MSG-hez tartozó többi ikonikus intézményben is, így a Radio City Music Hallban, a Beacon Theatre-ben vagy a Chicago Theatre-ben, többek között hirdetési felületeken, belépőkön való szereplésnek és ATM telepítéseknek köszönhetően.
A JP Morgan továbbá egyedülálló, színfalak mögötti hozzáférési lehetőségekkel ajándékozhatja meg ügyfeleit prémium kategóriás kulturális – Radio City Christmas Spectacular, MSG Concert Series telt házas koncertek – és sport rendezvényekhez – New York Knicks, New York Rangers és New York Liberty [WNBA] mérkőzések.
Észak-Amerika három legnagyobb névadói szerződése egyaránt pénzintézethez és New Yorkhoz köthető. Az MSG és a JP Morgan párosán kívül ide tartozik a New York Mets [MLB] és a Citi Bank együttműködése a Citi Field stadion keretében, valamint a New Jersey Nets [NBA] Brooklynban épülő új arénája, amelyet a Barclays keresztelhet el. A Citi Bank és a Barcalys 20-20 millió dollárt fizet 20 éven keresztül a névadói jogért.
Forrás: thegarden.com
1 hozzászólás
Pingback: A New York Knicks az NBA legértékesebb klubja | Sportsmarketing