labdarúgás, rövidhír, Sportmarketing — 2010/09/20 at 17:32

Social media lehetőségekkel bővít az angol sportmarketing ügynökség

by

A közösségi csoportok irányába terjeszkedik a Sports Revolution angol sportmarketing ügynökség. A brit stadionokba marketingkampányokat szervező vállalat 40 százalékos részesedést vásárolt a szurkolói oldalakat üzemeltető Snack Mediaban, olyan eszközökkel bővítve portfolióját, amelyekkel folyamatosan és hatékony érheti el a labdarúgásért rajongók – hirdetési szempontból értékes – táborát.

A Snack Media érdekeltségébe tartozik a brit piac két leggyorsabban fejlődő szurkolói oldala a Football FanCast és a FootballTransferTavern, valamint több patinás klub rajongói honlapja, mint a Live4Liverpool [Liverpool], vagy a The Busby Way [Manchester United]. A tíz portálból álló csoport havonta két és fél millió látogatót vonz.
A stadionokban található hirdetési felületeket – eredményjelzők, óriáskivetítők, elektronikus reklámtáblák – értékesítő és helyszíni promóciókat szerező Sports Revolution célja az üzlettel a szurkolók elérésének növelése. „Összehozzuk a hirdetőket a drukkerekkel minden szombaton, de a Snack Mediával kötött stratégiai partnerség lehetővé teszi számunkra, hogy folytassuk ezt a kapcsolatot egész héten keresztül. A labdarúgás növekvő piac a közösségi média számára” – nyilatkozta Antony Marcou, a Sports Revolution igazgatója.
„A Football FanCast lesz az első független szurkolói oldal, amelynek hirdetései feltűnnek a brit stadionokban, közvetlenül elérve fő célcsoportunkat. Arra számítunk, hogy jelentősen nőni fog a felhasználói bázisunk” – fejtette ki cégére nézve az előnyöket Niall Coen, a Snack Media társalapítója.
Az elmúlt két évben a Sports Revolution kínálata gyors ütemben bővült, lehetővé téve a labdarúgó szurkolók több szinten történő elérését. Felvásárolta a helyi futball híreket kínáló Sports TV-t, és SMG Sports néven szponzorációs tanácsadó ügynökséget alapított a Starcom Media Vest Grouppal. Ehhez jött most a klub-specifikus híreket, blogokat, podcasteket és egyéb tartalmakat szolgáltató Snack Mediában szerzett érdekeltség.
Az üzlet eredményeképpen a Snack Media 20 százaléka került a Sports Revolution birtokába, másik 20 százalék pedig főrészvényesük, az ügyvezető elnök Chris Ingram tulajdonába.

Forrás: sportsfeatures.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Ha nincs telt ház, nincs közvetítés

A San Diego Chargers amerikai futball csapat hétvégi szezonnyitó mérkőzése az NFL szabályozása értelmében lekerülhet a helyi televízió adásáról, mert...

Close