Gólöröm szépségversenyt hirdet a Burger King

by

Hamar lecsapta a Burge King a Stjarnan FC labdarúgói által feladott labdát. Az izlandi első osztályban szereplő klub arról lett híres, hogy játékosai viccesebbnél viccesebb gólörömmel szórakoztatták közönségüket. A gyorsétterem-lánc a spanyol bajnoksággal kötött szponzori megállapodást, amelynek keretében díjazzák a szurkolók szavazatai alapján legeredetibbnek ítélt gól utáni ünneplést.

A Burger King három évre elkötelezte magát a spanyol labdarúgás mellett, az első és másodosztályra vonatkozó szponzori szerződést kötve a bajnokságokat irányító ligával [Liga Nacional de Fútbol Profesional – LFP].
„Stratégiailag fontos környezet ez a cég számára. A Primera División szurkolók milliót köti le és a Burger King szeretné megosztani velük azokat a nagyszerű pillanatokat és felemelő érzéseket, amelyeket a labdarúgás nyújt” – nyilatkozta Jean Paul Hordijk, a Burger King marketingigazgatója.
Az LFP általános igazgatója, Francisco Roca a Burger Kinggel karöltve különleges marketingtevékenységet ígér a legújabb technológiák alkalmazásával és az éttermek bevonásával a promócióba, de mindig a sport értékeit hirdetve.
Ennek első mozzanata lehet a szurkolók által a közösségi oldalakon „King of Celebration 2010” [A Gólöröm Királya 2010] névre keresztelt verseny, amely a legjobban sikerült ünneplést díjazza az idei szezonban. A drukkerek szintén a közösségi oldalakon szavazhatnak majd a spanyol bajnokság legeredetibb gólörömére, és a győztes játékos a saját maga által választott jótékonysági alapítványnak adományozhatja a díjat.
Az ötlet valószínűleg az izlandi Stjarnan FC labdarúgói által bemutatott vicces koreográfiák óriási népszerűségét és a közösségi oldalakon aratott sikerét látva jött.

Forrás: sportyou.es

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Bombaformában a kézi BL

Két friss partnerrel az oldalán vág neki a szezonnak a tavaly megújult Kézilabda Bajnokok Ligája. A VELUX és az UNICEF...

Close