rövidhír, Sportszponzoráció, tenisz — 2010/08/18 at 12:39

Komoly szponzori érdeklődés az US Open előtt

by

Kevesebb mint két hét van hátra az év utolsó tenisz Grand Slam tornája, az US Open kezdetéig, ami érződik a potenciális szponzorok fokozott érdeklődésén. Rövid időn belül két új hivatalos partnere is lett az eseménynek.

US Open 2010 logóAz Amerikai Tenisz Szövetség bejelentette, hogy szerződést kötött a gépjármű-biztosításokra szakosodott Esurance biztosítóval, valamint a Westin Hotels érdekeltségébe tartozó Starwood Hotels & Resorts-szal. Mindkét megállapodás egy évre szól, az összegek ugyan nem nyilvánosak, de korábbi hasonló együttműködések alapján feltételezhető, hogy 500-750 ezer dollár körüli nagyságrendről lehet szó egyenként.
Az Esurance az US Open hivatalos szponzora lett, amellyel a cég kiemelt megjelenést kap az augusztus 30. és szeptember 12. között megrendezésre kerülő verseny centerpályáin, a torna honlapján és hírlevelében. A biztosító a vállalat filozófiájának megfelelően csatlakozott az US Open zöld programjához is, többek között metrójegyekkel támogatva a nézőket, hogy tömegközlekedést használva látogassanak ki a helyszínre. Az Esurance a szponzoráció kommunikálására reklámidőt vásárolt a bajnokságot közvetítő CBS Sports és a Tennis Channel műsoraiban.
„A kezdetektől fogva azon dolgozunk, hogy az Esurance egy zöld vállalat legyen, és minél nagyobbra növünk, annál fontosabb ez a cél. Büszke partnerei vagyunk az US Opennek, amely osztja elkötelezettségünket abban, hogy felhívjuk a figyelmet a bárki által megtehető apró dolgokra a környezet védelme érdekében” – mondta Gary Colma, az Esurance elnök-vezérigazgatója.
A Westin Hotels lesz az amerikai nyílt teniszbajnokság hivatalos szálláshelye az idén, exkluzív ajánlatokkal várva a vendégeket. A hotel ezen kívül a torna honlapjának élő online közvetítéseit is támogatja, lehetővé téve a globális közönségnek, hogy a mobil számítástechnikai eszközök segítségével útközben is élvezhessék mérkőzések izgalmait.
A tavalyi US Open több mint 720 ezer helyszíni nézőt vonzott, és 185 országban 70 millióan látták a CBS Sports, az ESPN2 és a Tennis Channel közvetítéseit az eseményről.

UPDATE [2010.08.19.]
Az US Open két régi partnere is öt évvel meghosszabbította a szerződését. A Polo Ralph Lauren évi 1,6 millió dollárért marad a játékvezetők, vonalbírók és labdaszedők hivatalos öltöztetője, míg a Citizen évente 3,6 millió dollárt fizet azért, hogy továbbra is a torna szponzora és kizárólagos időmérője lehessen.

Forrás: usopen.org

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

NFL shop nőknek

Az NFL megnyitja az első, kifejezetten az amerikai foci női szurkolóinak szóló üzletét New Orleans-ban. A szervezet korábban is kitüntetett...

Close