A londoni Chelsea labdarúgó klub a hétvégén kezdődő Premier League szezonnak új energiaitaltól, valamint sörtől hajtva kezd neki a Lucozade Sportnak, illetve a thaiföldi Singha sörnek köszönhetően.
A GSK tulajdonában lévő Lucozade Sport váltja a Pepsi érdekeltségébe tartozó Gatorade-et a Chelsea hivatalos táplálkozási partnereként. A Lucozade Sport a Premier League 1992-es indulása óta a sorozat hivatalos sportitala, tehát 18 éves tapasztalattal rendelkezik a legmagasabb szintű labdarúgás terén.
A megállapodás három évre szól, és azon kívül, hogy a cég ellátja a játékosokat a mérkőzések előtt, alatt és után a teljes kínálatát felölelő 26 féle termékkel, a Lucozade Sport kutatói szoros együttműködésben dolgoznak majd a Chelsea szakembereivel a specifikus italok kidolgozásában.
A GSK a közeljövőben egy magasabb szinten is kihívást intézhet a Pepsi – valamint az angol másodosztályt szponzoráló Coca-Cola izotóniás itala, a Powerade – ellen, mert sajtóinformációk szerint előrehaladott tárgyalásokat folytat a Lucozade Sport bevezetésére az amerikai piacra.
A Chelsea nemcsak a játékosaira, hanem a szurkolóira is gondolt. Négy évre szóló platinum partneri megállapodást kötött a Singha thaiföldi sör gyártójával, a Boon Rawd Brewery-vel. A Singha exkluzív értékesítési jogokat kapott a stadion büféiben, bárjaiban, éttermeiben és hoteljeiben.
A Chelsea-nél reménykednek, hogy ezzel a lépéssel sikerül hatékonyabban elérniük az ázsiai-óceániai térségbeli szurkolóikat.
A Singha sör olyan nagy márkákhoz csatakozott a Chelsea platinum partnerei körében, mint a számítógépes játékairól híres EA Sports, a Thomas Cook utazási iroda, vagy az online fogadásokat kínáló 188BET.
Forrás: chelseafc.com