olimpia, rövidhír, Sportgazdaság, Sportmarketing — 2010/07/28 at 15:45

Az Eurosport elkezdte a londoni olimpiához kapcsolódó reklámidő értékesítését

by

Az Eurosport sportcsatorna már értékesíti a 2012-es londoni olimpiához köthető reklámidőt. A Játékokról való közvetítések mellett a felvezető műsorokban találhatók az eladásra kínált spotok. A londoni olimpia a tegnapi naptól számított két év múlva kezdődik.

Tegnap a londoni Olimpiai Parkban rendeztek ünnepséget annak kapcsán, hogy már csak két év van hátra a világ egyik legnagyobb sporteseménye kezdetéig. A város polgármestere, Boris Johnson mellett a rendezvényen részt vettek neves sportolók – Chris Hoy, Michael Johnson és John Amaechi -, valamint az Nemzetközi Olimpiai Bizottság vezetői és a hivatalos együttműködő partnerek képviselői.
Az olimpiát majd a nap 24 órájában közvetítő sportcsatorna, az Eurosport a visszaszámlálás mellett elkezdte a Játékokhoz kötető reklámidő értékesítését is. A „Road to London 2012” [Út a londoni olimpiára] névre hallgató programcsomag különleges marketingkommunikációs lehetőséget kínál az üzleti szektor számára. Az ajánlat fő eseményei az olimpiai sportágakban rendezett Európa- és világbajnokságok, amelyek egyben olimpiai selejtezőként is szolgálnak, de kiemelt programként szerepelnek az olimpikonokról szóló magazinműsorok, vagy a szervezők környezetvédelmi kezdeményezéseit bemutató adások.
A „Road to London 2012” programcsomagba tartozó versenyek közvetítésének saját arculatot dolgoztak ki. Az első műsorsorozat, amely magán viseli a megkülönböztető jegyeket, a tegnap kezdődött barcelonai atlétikai Európa-bajnokság élő adásai.
Az egyedi reklámlehetőségeket rejtő programcsomag kialakításának ötletét az adta, hogy az Eurosport kínálatának közel 75 százaléka olimpiai sportágakból áll, amely hozzávetőlegesen 4500 óra műsoridőt jelent évente. Magáról a londoni olimpiáról 350 órát közvetít majd a csatorna.

Forrás: uk.eurosport.yahoo.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

A Turkish Airlines az Euroliga névadó szponzora

Európa első számú klubszintű kosárlabda versenysorozata története során először névadó szponzort állított maga mellé és a követező szezontól hivatalosan Turkish...

Close