A Kraft újszerű marketingkampánya keretében 20 ezer néző előtt robbantották be a Dallas Cowboys NFL csapat korábbi otthonául szolgáló 65 639 férőhelyes stadiont.
A detonációt, és ezzel egy időben a Kraft új termékének, a Macaroni & Cheese Dinner – Cheddar Explosion [szabadfordításban: Sajtos makaróni – Sajtrobbanás] névre hallgató gyorsan és könnyen elkészíthető ételének piaci bevezetését a tizenegy éves Casey Rogers indította el. Casey nyerte a vállalat által gyerekeknek kiírt esszé-pályázatot, amelyben arról kellett írniuk, mit tesznek környezetük fejlesztése érdekében. A kissrác a négy éve működő jótékonysági szervezetét, a Casey’s Heart-ot [Casey Szíve] mutatta be, amely ruhát és élelmiszert gyűjt a dallasi hajléktalanoknak.
A stadion lerombolását a Kraft élelmiszer gyár szponzorálta, új terméke piaci bevezetésére használva az eseményt. „Úgy gondoljuk, hogy az új, Sajtrobbanás nevű makarónink íze bombasztikus” – nyilatkozta Eileen S. Rosenfeld, a Kraft vezető termékmenedzsere. Az üzlet részeként cége 75 ezer dollár szponzori díjat ajánlott fel Dallas városának, amelyet a város vezetői oszthatnak szét a helyi jótékonysági alapítványok között, és további 75 ezer dollár értékben Kraft élelmiszereket juttatnak el a saját maguk választotta segélyszervezeteknek.
A berobbantás 6 millió dollárba került. Ezt az összeget a város a Cowboys utolsó három szezonbeli mérkőzései során befolyt, jegyértékesítésre és parkolási díjakra kivetett adókból származó bevételekből fedezte. A látványosságra 20 ezren voltak kíváncsiak, és akik a kitűnő rálátást biztosító 5000 férőhelyes parkolóból szerették volna megtekinteni a Texas Stadion utolsó pillanatait, azoknak 25 dollárt kellett fizetniük fejenként.
A Dallas Cowboys 1971 és 2009 között használta az Irving-ben található, annak idején 35 millió dollárból épített stadiont. Helyén többfunkciós komplexum épül. A Cowboys amerikai foci csapat a 2008-2009-es szezon végén költözött új, 100 ezer férőhelyes otthonába.
Forrás: dallasnews.com