Egy nappal Tiger Woods professzionális sportkarrierje újrakezdése előtt a Nike új reklámfilmet mutatott be a golfozó főszereplésével az Egyesült Államokban az ESPN sportcsatornán és a Golf Channelen.
A harminc másodperces fekete-fehér spotban Tiger Woods megtörten néz a kamerába, miközben 2006-ban elhunyt édesapja, Earl Woods hangja hallható a háttérben, amint a felelősségről beszél. A szöveg a következő: „Tiger, I am more prone to be inquisitive, to promote discussion. I want to find out what your thinking was. I want to find out what your feelings are and did you learn anything.” [Tiger, én hajlamosabb vagyok arra, hogy kíváncsi legyek, hogy beszélgetést kezdeményezzek. Szeretném megtudni, hogy mi járt a fejedben. Szeretném megtudni, hogy mik az érzéseid és hogy tanultál-e valamit.]
A reklámfilmet néhány hete forgatták az Isleworth Country Clubban, nem messze a sportoló floridai otthonától. Tegnap került először adásba az Egyesült Államokban, de kicsivel korábban már elérhető volt a Nike Youtube csatornáján.
Házasságtörési botránya kirobbanása után Woods visszavonult a játéktól, hogy rendezni tudja magánéletét. Öthónapos önkéntes száműzetése a mai napon ért véget az US Masters-en való indulással.
A nehéz időszakban több szponzora elhagyta, a Nike azonban végig kiállt mellette. „Támogatjuk Tigert és családját. Mivel visszatér a versenyszerű golfhoz, a reklám – édesapja erőteljes szavait felhasználva – a játéktól távol töltött időszakról szól” – nyilatkozta az amerikai sportszergyártó szóvivője, Derek Kent.
A Nike 1996 óta áll kapcsolatban a golf-sztárral, és nem ez az első spot, amelyben Woods elhunyt édesapjának hangja feltűnik. 2008-ban az Apák Napja alkalmából forgatott reklámban már szerepeltek együtt. Az a film korábbi felvételekből lett összevágva, amelyeken Earl Woods együtt golfozik fiával.
Forrás: businessweek.com