A WTA Tour a Sony Ericssonnal együttműködve elindította a SuperFans névre hallgató social media oldalt. Ez az első alkalom, amikor egy kiemelt versenysorozat összegyűjti, támogatja és promotálja saját sztárjainak személyes social media csatornáit.
A profi női teniszezők érdekeinek képviseletére alakult WTA egyik intézménye a WTA Tour, amely az év női teniszversenyeit szervezi. Magát a sorozatot 2005-től – a szponzorról elnevezve – The Sony Ericsson WTA Tournak hívják.
Az új kezdeményezéstől azt várja a szervezet, hogy a női tenisz iránt érdeklődők kedvenc oldala lesz világszerte, amely lehetővé teszi a rajongók számára, hogy sokrétű és személyes kommunikációt folytassanak kedvenceikkel.
A SuperFans platform az összegyűjtött valós idejű social media – többek között Twitter és Facebook – bejegyzéseken keresztül egyedül álló bepillantást enged a játékosok életébe a pályán és azon kívül. A rajongóik átnézhetik az összes játékos legfrissebb közlendőit akár egyesével, akár csoportosítva, valamint a teniszezők által a social media bejegyzéseikhez csatolt YouTube videók, vagy Flickr képek is megjelennek a honlapon.
„A social media forradalom lehetővé tette a professzionális sportolók számára, hogy értelmes, kétirányú kommunikációt folytassanak a rajongóikkal. Én imádom a SuperFans koncepcióját, mert egyszerűvé teszi a női tenisz szurkolói számára, hogy halljanak felőlünk és beszélgessenek velünk” – nyilatkozta Maria Sarapova a világon a legtöbb követővel rendelkező női sportoló.
A SuperFans a Sony Ericsson megoldásának köszönhetően digitális és mobil alkalmazások használatával is elérhető.
Az oldal kipróbálásához klikk ide.
Forrás: wtasuperfans.com