Az olasz csapat mezszponzora, a bwin online fogadóiroda online és offline promóciót hirdetett márciusra, amelynek keretében lehetőség nyílik megtapasztalni, milyen lenne egy napunk a Milan játékosaként.
A kampány két részből áll. Az elsőben a rajongók virtuálisan átélhetik, hogy milyen érzés a Milan csapatában szerepelni és egy különösen fontos mérkőzésen döntő gólt lőni az utolsó percben. Nem kell mást tenni, csak feltölteni egy fényképet, valamint megadni a nevünket az enter-the-game.com oldalon és máris személyre szóló mez vár ránk a csapat öltözőjében, viszontláthatjuk magunkat a kezdő tizenegyben és rólunk ad közelit a kamera, miközben győztes gólunkat ünnepeljük az online videón.
Az akció másik részében azok vehetnek részt, akik fogadást kötnek a bwin-nél, hogy március hónapban melyik játékos nyeri meg a Milan házi gólkirályi címét. A 22 szerencsés nyertes élőben is tapasztalatot szerezhet az igazi Milan-sztárok egy napjáról az egyesület edzőközpontjában, Milanelloban. A hivatalos csapatbuszon utazhatnak, sajtótájékoztató keretében mutatják be őket, ahol a profi labdarúgókat megillető külsőségek között nyújtják át számukra saját mezüket, megnézhetik a Milan edzését és találkozhatnak a játékosokkal, az edzői stábbal.
A bwin 2006 óta a hétszeres BEK/Bajnokok Ligája győztes mezszponzora, de az új szezontól már az Emirates légitársaság neve lesz olvasható a piros-feketék szerelésén, akik öt évre 60 millió euróért bérelték ki a felületet.
Forrás: bwin.com