rövidhír, Sportgazdaság, Sportszponzoráció — 2010/02/26 at 16:01

Nem érződik a válság a szponzorációs piacon

by

A The World Sponsorship Monitor (TWSM) éves jelentése szerint a gazdasági válság ellenére jól teljesített a szponzorációs piac 2009-ben.

A riportban kimutatták, hogy a 2009-ben megkötött üzletek száma 15 százalékkal nőtt az egy évvel korábbihoz képest, míg a felmondott szerződések arány változatlan, vagyis 8 százalék maradt.
A sport uralja a szektort: az összes ügylet 88 százaléka a sportban történt mind a számukat, mind az értéküket tekintve.
„A szponzoráció nagyon jó befektetés megtérülési mutatóval rendelkezik. A jogtulajdonosok és a szponzorok együtt dolgoznak azon, hogy maximalizálják ezt a megtérülést – a számok a TWSM éves jelentésében rendkívül biztatóak a jövőre nézve.” – nyilatkozta Nigel Geach, az IFM Sports Marketing Surveys, a riport mögött álló kutatásban részt vevő cég igazgatója.
A gazdasági környezet negatív változása azon érhető tetten, hogy a korábbihoz képest kevesebb 10 millió dollár fölötti szponzorációs szerződést kötöttek 2009-ben.

Forrás: sports-city.org

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Gólok, célok, sztárok – Sport(marketing) konferencia Budapesten

Színvonalasnak, érdekesnek ígérkező egynapos szakmai konferencia lesz március 3-án Budapesten a Magyar Fogyasztó Platform [MFP] szervezésében.

Close