A digitális világ nyújtotta előnyöket kihasználva, a Carling minden eddiginél jobban bevonja a szurkolókat a hétvégi Manchester United – Aston Villla angol ligakupa döntőbe: virtuálisan részesei lehetnek a serleg magasba emelésének, megalkothatják saját reklámtáblájukat és csatlakozhatnak a legnagyobb élő Twitter közvetítéshez.
A Wembley-ben sorra kerülő döntő ünnepi ceremóniája idején száz drukker neve jelenik majd meg az elektronikus hirdetőtáblákon, amikor a győztes csapat kapitánya a magasba emeli a trófeát. A szerencsés szurkolók ezáltal virtuálisan csatlakozhatnak kedvenceikhez a legboldogabb pillanatokban.
A kreatívabb, vállalkozó kedvű szurkolók örömére a Carling rendelkezésre bocsátja a stadionbeli reklámhelyei egyharmadát, hogy azokon a legjobban sikerült rajongói ötletek jelenhessenek meg. A Bobby Moore Bridge pedig egy óriási üzenőfallá lesz átalakítva, amelyen a szintén drukkerek által írt szövegek fognak futni. Az üzeneteket és a hirdetőtábla terveket a Carling honlapján keresztül lehet beküldeni.
Ösztönzés képpen a sörös cég 1 font adományt ajánlott fel a Bobby Moore Rákkutatási Alapítvány javára minden egyes üzenet és reklámterv után – remélve, hogy sikerül 10 ezer fontot összegyűjteniük.
A rajongók bekapcsolódhatnak a mérkőzés élő Twitter közvetítésébe is, ha elküldik saját tweetjeiket a @thecarlingcup címre a #CCF10 előtaggal. A Carling az egyik londoni egyetemmel együttműködve kidolgozta a Tweet-o-Meter-t, amely segítségével mérik majd a nézők aktivitását, és azt, hogy milyen témákat vitatnak meg legszívesebben a meccs alatt.
És ha mindez nem lenne elég, a szurkolók 3-3 dal közül választhatnak a Manchester United és az Aston Villa győzelme esetén is, hogy melyikre tombolnának legszívesebben a mérkőzés utáni ünneplés során.
Forrás: carling.com