labdarúgás, rövidhír, Sportmarketing — 2010/02/11 at 16:37

Az Arsenal és a Sony tovább fokozza az Emirates stadionbeli meccsnézés élményét

by

Az Arsenal és a Sony a világon elsőként bemutatja az Emirates stadion vezeték nélküli internet hálózatán keresztül a helyszínen szurkolóknak küldött mérkőzéssel kapcsolatos tartalomszolgáltatást.

Arsenal TV Matchday +Az Arsenal TV Matchday + nevű alkalmazást a klub honlapjáról tölthetik le az érdeklődők a Sony PSP-jükre, vagy PSP Go-jukra. A szolgáltatás keretében a szurkolók ismétléseket, lassításokat nézhetnek különböző kameraállásokból, hozzáférhetnek a játékosok profiljaihoz, a meccset felvezető videókat nézhetnek és elolvashatják az Arsenal honlapjának legfrissebb híreit. Élőben követhetik a találkozó statisztikáit, szavazhatnak a mérkőzés játékosára, figyelemmel követhetik a többi összecsapás eredményének alakulását és a tabella változását. A szolgáltatás díja a szezon hátralévő mérkőzéseire 10 font.
Az egyedülálló technológiát két éven keresztül fejlesztette a Sony és az Arsenal egymással karöltve. A kutatások során fókuszcsoportokat használtak és rengeteg szurkoló közreműködését vették igénybe a végeredmény tökéletesítése árdekében.
A klub a mérkőzéseket a helyszínen megtekintő nézőknek kedveskedik az interaktív alkalmazással, még izgalmasabbá és intenzívebbé téve az élő szurkolás élményét.
A 2006-ban átadott Emirates stadion eddig is modernségéről volt híres, és a klub illetékesei büszkék arra, hogy az új szolgáltatás bevezetésével őrzik kiemelkedő pozíciójukat a világ első számú sportlétesítményei között.

Forrás: arsenal.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Sportmarketing a Tilos Rádióban

Frissítve! Felkerült a beszámoló az adásról!

Close