amerikaifutball, Sportmarketing — 2010/02/09 at 17:23

Super Bowl 2010 reklámspotok

by

Többször is szóba került az oldalon, hogy az NFL döntő reklámhelyei az egyik legdrágábbak a világon. Mindig presztízst jelent a hirdetők között szerepelni, és azok a vállalatok, amelyek reklámidőhöz jutnak, szinte kivétel nélkül addig soha nem látott spotokkal, igazi nagy dobással próbálják felhívni magukra a figyelmet.

Az amerikai foci csúcseseménye hétfő hajnalban lezajlott, kisebb meglepetésre a New Orleans Saints legyőzte az Indianapolis Colts csapatát. A reklámok is rendben lementek, így volt lehetőség a világ talán legnagyobb érdeklődésére számot tartó spotjai közül szemezgetni. Olvasóink érdeklődése biztatott arra, hogy összeállítsuk saját válogatásunkat – a videókhoz fűzött különösebb kommentár nélkül.
Következzen először az a két reklám, amelyekről előzetesen is lehetett olvasni honlapunkon.

A truTV NFL Full Contact című műsorának promotálása Troy Polamaluval, a Pittsburgh Steelers játékosával, amely a várakozásokkal ellentétben mégis tartalmazta a kezdési időpontot. A program az NFL szezon végeztével további hat hét amerikai focival kecsegteti a nézőket.

A vitatott hirdető, a keresztény jótékonysági szervezet, a Focus On The Family spotja a Florida Gators játékosa, Tim Tebow szereplésével

További öt reklám ízelítőül az NFL döntő alatt leadottak közül. Hogy miért pont ezek kerültek kiválasztásra? Különlegességük miatt, amely adódhat világhírű személyiségek, rajzfilmfigurák szerepeltetéséből, ötletességükből, viccességükből, vagy abból, hogy máris megmozgatta az online társadalom fantáziáját.

A hazánkban kevésbé ismert, ám a tengerentúl rendkívül népszerű Dr. Pepper üdítőital egyik változatának, a Dr. Pepper Cherry-nek a reklámja a Kiss zenekar közreműködésével

Egyike a többféle Bud Light reklámnak, amelyek a Super Bowl alatt futottak. Az Egyesült Államok talán legismertebb söre a Budweiser, amely szponzori tevékenységéről is nevezetes. Az új spot témája a népszerű sorozat, a Lost [Eltűntek] paródiája.

Volkswagen spot „Ez egy teljesen új Volkswagen, ez egy teljesen új játék” szlogennel. Vigyázat, aki előbb észrevesz egy Volkswagen-t, az üthet!

Google Parisian Love [Párizsi Szerelem] reklám, aminek máris sok paródiája és továbbgondolása jelent meg az interneten

A Coca-Cola a kedvelt rajzfilmsorozat szereplőket, a Simpson családot használta a reklámjában

A Super Bowl alatt közvetített összes reklámspot megtekinthető az NFL honlapján.

One Comment

  1. Pingback: Super Bowl 2012 reklámspotok | Sportsmarketing

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

A Helios ügynökség segítségével szeretné meghódítani Kínát az Arsenal

Az Arsenal a Helios ügynökséggel kötött marketing szakértői és konzultációs szerződést, mert szeretnék fokozni jelenlétüket és szélesíteni a szurkolóbázisukat a...

Close