Az Arsenal a Helios ügynökséggel kötött marketing szakértői és konzultációs szerződést, mert szeretnék fokozni jelenlétüket és szélesíteni a szurkolóbázisukat a jelentős piacnak számító Kínában, a globális bevételük növelése érdekében.
Az együttműködés keretében a Helios menedzseli a helyi ügyfeleket és kidolgozza a marketing, valamint a kereskedelmi stratégiát. A Helios China Playbook [Helios Kínai Forgatókönyv] tartalmazza azokat a kezdeményezéseket, javaslatokat, amelyek segítségével kihasználnák a médiában, merchandisingban, felszerlésben, promócióban rejlő összes lehetőséget a futballcsapat és a márka népszerűsítésére. Szolgáltatásaik részeként az ügynökség felügyeli majd az Arsenal Soccer School [Arsenal Labdarúgó Iskola] kiterjesztésének részét képező gyerekekre, fiatalokra épülő programokat is.
A Helios több nemzetközi labdarúgáshoz kapcsolódó projektben vett már részt: a 2007-es Női Labdarúgó Világbajnokság marketing feladatait látták el, valamint Oroszország 2018-as, 2022-es világbajnoki pályázatának a készítői.
Az Arsenal 27 millió szurkolóval rendelkezik világszerte, és a legtöbb fizető klubtaggal büszkélkedhetnek. Kínában kevésbé népszerűek, mint a többi neves angol egyesület, mert a csapat edzője, Arsene Wenger, eddig nem ment bele, hogy nagy hasznot hozó, ugyanakkor sok utazással és fáradsággal járó nyári felkészülési mérkőzéseket játszanak Ázsiában.
Forrás: eon.businesswire.com