Minden területen nőttek a katalán klub bevételei 2009 második felében, viszont rengeteg bónuszt kellett fizetni a játékosoknak, mert az összes trófeát megnyerték tavaly, amiért harcba szálltak.
A Barcelona 222,8 millió euró bevétellel zárta 2009 második félévét, amely 19,7 százalékos növekedés 2008 hasonló időszakához képest. Több pénzt kaptak az UEFA-tól, előnyösebb üzletet kötöttek a katalán televízióval, a TV3 Etisalattal, és a Turkish Airlines-szal, jól jövedelmezett a nyári amerikai túra valamint a kuvaiti barátságos meccs. Nőtt a jegybevétel, a merchandising értékesítés és a klub létesítményeinek használatáért beszedett díjak.
A kiadások azonban nagyobb mértékben emelkedtek: 166 millióról 211 millióra, amely 27,1 százalékos többletköltést jelent. Ez az új igazolásoknak, a szerződéshosszabbításoknak és a hat versenysorozatban aratott győzelemért kifizetett prémiumoknak köszönhető.
A pályán elért diadalok rövid távon hátrányosan hatottak a klub egyenlegére, de az elkövetkező néhány évben biztosan érezni lehet majd azok pozitív hatását a presztízs-, és márkaértéknövekedésen keresztül.
Forrás: fcbarcelona.com