labdarúgás, rövidhír, Sportszponzoráció — 2010/01/27 at 17:45

A Sony aktív a szponzorációs piacon

by

A közelmúltban két, labdarúgáshoz kötődő szponzori szerződést is aláírt a Sony: a francia Lyon csapatával és a Német Labdarúgó Szövetséggel (DFB) működnek együtt a jövőben.

A Lyonnal egyelőre rövidtávra terveznek. A francia törvények jelenleg nem engedélyezik az online fogadóirodák hirdetéseit, így a lyoniak csak az idegenbeli Bajnokok Ligája mérkőzéseiken viselhetik főszponzoruk, a Betclic, reklámját a mezükön. A szabályozás változás előtt áll, ezért csak az idény hátralévő részére kötött mezszponzori megállapodást a Sony a Lyonnal a Playstation 3 népszerűsítésére – francia sajtóértesülések szerint 2 millió euró körüli értékben.
Az elektronikai cég ezen kívül a DFB prémium partnere lett. Az együttműködés 2012 végéig szól, amely időszakba beleesik az idei világbajnokság és a két év múlva esedékes Európa-bajnokság. A Sony exkluzív promóciós tevékenységet folytathat a német válogatott meccsein és rendelkezésére állnak a játékosok, valamit a csapat mérkőzéseinek összefoglalói, reklámokban való felhasználásra.

Forrás: sportspromedia.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Fradi-napok az Arena Plaza-ban

Az FTC labdarúgó szakosztálya ismét olyan marketing akcióval vonta magára a figyelmet, amely nem bevett dolog a hazai sportéletben. Az...

Close