labdarúgás, rövidhír, Sportszponzoráció — 2009/12/09 at 18:10

Az Intersport szponzoráción keresztül erősíti meg világvezető pozícióját

by

Az Intersport három afrikai nemzet labdarúgó szövetségével kötött szponzori szerződést. Ghána, Elefántcsontpart és Kamerun csapataiban a Puma is bízik: tőlük kapják a felszerelésüket.

2010-ben a világ – sportszerető felének – szeme Afrika felé fordul. Jövő nyáron, a sportág történetében először, ez a kontinens ad otthont a futball vb-nek, amit januárban az Afrikai Nemzetek Kupája előz meg. Az Intersport, a világ vezető sportszer kiskereskedője, három olyan válogatott szponzorálásával próbál meg hasznot húzni a fokozott figyelemből, amelyek mindkét tornán ott lesznek.
Az együttműködés online és bolti promóciókkal veszi kezdetét az Afrikai Nemzetek Kupája ideje alatt, és azzal éri el csúcspontját, hogy az Intersport a Puma-val karöltve Párizsban hozza össze Ghánát, Elefántcsontpartot és Kamerunt a világbajnokságra való felkészülés jegyében. Az Intersport márka elemei megjelennek majd az összes szponzori felületen, beleértve a csapatok felszerelését, reklámtáblákat, interjú háttérfalakat.
A sportszer kereskedelmi cég a Puma komoly afrikai összeköttetéseinek köszönhetően került kapcsolatba a három válogatottal, tovább mélyítve a két vállalat közötti együttműködést és a szponzoráción keresztül megerősítve saját világvezető helyét a tevékenységi területén.

Forrás: cnbc.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

3D-ben nézhetjük a labdarúgó világbajnokságot

A FIFA és a Sony megállapodásának köszönhetően 25 mérkőzés a különleges 3D technikával kerül rögzítésre a jövő évi dél-afrikai labdarúgó...

Close