Az orosz szervezők egy exkluzív sajtótájékoztató keretein belül mutatták be a 2014-es téli Olimpia új logóját, amelynek különlegessége, hogy magába foglalja a játékok honlapjának címét.
A „sochi2014.ru” az első olimpiai logó, amely egy honlap címe is egyben. A tervezők olyan emblémát szerettek volna alkotni, amely a sportrajongókat, különös tekintettel a fiatalokra, a szocsi játékok honlapjára és online platformjaira invitálja.
Jacques Rogge, a Nemzetközi Olimpiai Bizottság elnöke, azt nyilatkozta a bemutatón, hogy a social media jelentősége növekedésének köszönhetően a Szocsi márka minden eddiginél gyorsabban fog eljutni az online csatornákon a világ fiataljaihoz, ráadásul olyan formátumban, amit értékelnek.
A logót az Interbrand ügynökség és a szocsi téli játékok szervezői által felállított Márka Szakértő Bizottság tervezte.
Forrás: brandrepublic.com, sportbusiness.com