Összefogott a Toshiba elektronikai cég és az NBA az ázsiai jelenlétük megerősítésére.
A partnerség keretében a Toshiba szponzorálja a fülöp-szigeteki NBA rendezvényeket, promóciókat, cserébe pedig használhatja az amerikai kosárlabda liga marketing és média csatornáit termékei népszerűsítésére. Közös kampányuk az NBA szezon alatt fut majd a televízióban, az nba.com-on, és különböző NBA rendezvényeken. A kampány részeként többek között NBA mérkőzésekre szóló jegyeket, valamint eredeti NBA relikviákat lehet nyerni. A Toshiba az együttműködés alkalmából új HD TV, notebook és hűtőgép modelleket vezetett be – olyan termékeket, amelyek az NBA rajongók élményét fokozza meccsnézés közben. A japán cég reméli, hogy márkái hamar megerősödnek az NBA asszociáción keresztül és 2-3 éven belül sikerül 5 százalékos piacrészesedést elérniük.
A kosárlabda a legnépszerűbb sportág a Fülöp-szigeteken és az utóbbi években több NBA rendezvény is vendégeskedett az országban.
Forrás: marketing-interactive.com