női sportok, rövidhír, Sportmarketing — 2009/11/20 at 18:29

Kommunikációs ügynökség dolgozik a női sportok kereskedelmi értékének feltárásán

by

A Havas Sports & Entertrainment ügynökség piackutató részlege készít felmérést a női sportokban rejlő kereskedelmi lehetőségekről.

A megbízást a Női Sportok Jövőéjért Bizottság tenderén nyerték el. A Bizottság 2008-ban jött létre, hogy feltárja és megvalósítsa a női sportokban rejlő lehetőségeket Nagy-Britanniában. A Bizottság elnöke, a paralimpikon Dame Tanni Grey-Thompson szerint a női sportok a sportpiac egy kiaknázatlan területe, amely megfelelő menedzselés és promóció mellett óriási érdeklődésre tarthat számot férfiak és nők között egyaránt. A Havas ügynökség munkája része annak a folyamatnak, amely felméri a női sportok kereskedelmi értékét és kihasználása módját, ezáltal segít meghatározni a női sportok marketingjének stratégiai irányvonalát.
A Bizottság több tagja is részt vesz a SportBusiness Csoport Nők És A Sport elnevezésű konferenciáján november 27.-én Londonban.

Forrás: sportbusiness.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Ferguson és Redknapp a szakvezetők pozíciójának bizonytalanságáról beszélt

Sir Alex Ferguson és Harry Redknapp szerint a külföldi tulajdonosok számának növekedésével csökkent a menedzserek pozíciójának biztonsága az angol bajnokságokban.

Close