A Bayern Müchen és a Deutsche Telekom tovább folytatják sikeres kapcsolatukat.
A Deutsche Telekom 2013-ig meghosszabbította főszponzori szerződését Németország legsikeresebb labdarúgó klubjával. Együttműködésük 2002 óta tart és mindkét fél rendkívül elégedettségét fejezte ki az eddigiekkel. Az új szerződés a Bayern teljesítményhez köti a kifizetett szponzori pénzeket, különös tekintettel a jó nemzetközi szereplésre. A telekommunikációs cégnek pedig a hagyományos mezreklámon túl lehetőséget biztosít a szezon elején bevezetett LIGA total! szolgáltatásuk népszerűsítésére, amely exkluzívan jelenhet meg a stadion üzleti és szponzori páholyaiban, valamint a stadion környékén. A Deutsche Telekom célja a fogyasztók márka tudatosságának növelése.
Forrás: fcbayern.de, bőrgatya.hu
1 hozzászólás
Pingback: A Bundesligában éri a legtöbbet a mezfelület | Sportsmarketing