labdarúgás, rövidhír, Sportszponzoráció — 2009/11/18 at 18:49

Hosszabbított a Deutsche Telekom a Bayern Münchennel

by

A Bayern Müchen és a Deutsche Telekom tovább folytatják sikeres kapcsolatukat.

A Deutsche Telekom 2013-ig meghosszabbította főszponzori szerződését Németország legsikeresebb labdarúgó klubjával. Együttműködésük 2002 óta tart és mindkét fél rendkívül elégedettségét fejezte ki az eddigiekkel. Az új szerződés a Bayern teljesítményhez köti a kifizetett szponzori pénzeket, különös tekintettel a jó nemzetközi szereplésre. A telekommunikációs cégnek pedig a hagyományos mezreklámon túl lehetőséget biztosít a szezon elején bevezetett LIGA total! szolgáltatásuk népszerűsítésére, amely exkluzívan jelenhet meg a stadion üzleti és szponzori páholyaiban, valamint a stadion környékén. A Deutsche Telekom célja a fogyasztók márka tudatosságának növelése.

Forrás: fcbayern.de, bőrgatya.hu

One Comment

  1. Pingback: A Bundesligában éri a legtöbbet a mezfelület | Sportsmarketing

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

A Credit Suisse 10 évre megállapodott Federerrel

Roger Federer a tenisztörténelem egyik legsikeresebb versenyzője 10 éves szponzori megállapodást a Credit Suisse bankkal.

Close